پیشنهاد سردبیر

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه شنبه شب اعلام کرد که این عملیات تروریستی، در چارچوب تجاوزات همه جانبه دشمن صهیونیستی علیه منطقه تحت حمایت‌های آمریکا صورت گرفته است.

حماس: انفجارهای لبنان تحت حمایت آمریکا انجام گرفت

در ادامه بیانیه‌ای حماس آمده است: اقدام دشمن صهیونیستی با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی و مراکز غیرنظامی و خدماتی از طریق منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی در مناطق مختلف که به شهادت ۹ نفر و زخمی شدن هزاران نفر دیگر منجر شد، بشدت محکوم است و تاکید می کنیم که این جنایت همه قوانین و عرف بین‌الملل را نقض کرده و ما دولت رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای این جنایت خطرناک می‌دانیم.
در این بیانیه تأکید شده است که ادامه جنایات دشمن تنها شکست و ناکامی بیشتر را برای رژیم اشغالگر به ارمغان می‌آورد.
حماس افزود: ما جهاد و جانفشانی‌های برادرانمان در حزب الله و عزم آنان بر ادامه حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین در غزه را می‌ستاییم و همبستگی کامل خود را با ملت لبنان و برادرانمان اعلام می‌داریم و به خانواده‌های قربانیان این جنایت صمیمانه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند برای شهدا رحمت و مغفرت و برای مجروحان هم شفای عاجل مسئلت داریم.
این جنبش تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی هرگز اراده ملت‌های آزاده ما را تضعیف نمی‌کند و عزم مبارزان مقاومت را در هم نمی‌شکند.

 در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام «پیجر» در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون ۹ نفر از جمله یک دختربچه شهید و ۲ هزار و ۷۵۰ لبنانی زخمی شده‌اند.

به دنبال این انفجارها، حزب الله لبنان در بیانیه هایی اسرائیل را مسؤول انفجار پیجرها دانست و گفت:قطعا اسرائیل تقاص پس خواهد داد.

براساس این گزارش، حزب الله افزود: پس از بررسی تمام وقایع، داده‌ها و اطلاعات موجود در مورد حمله‌ای که امروز بعدازظهر رخ داد، ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌دانیم که غیرنظامیان را هم در برگرفت و منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد.
در پایان این بیانیه آمده است:دشمن خیانتکار و جنایتکار بابت این تجاوز گناه آلود، قطعا تقاص پس می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.